Merhaba arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim ben geçen ay kimyasal gebelik yaşadım adetim 12sinde başladı 24 gibi bitti ve bu ay hamileyim geçen hafta test yaptım kendim belirgin bir şekilde çift çizgi çıktı dedim hamileyim ama hemen doktora gitmedim bu hafa gidicem ama böyle adet ağrısı gibi değil ama hafif bi ağrım var ve kahve rengi akıntı gelmeye başladı buğün korkuyorum hasta olucam diye düşünüyorum acile gidip kan değerime baktırsam mı yardımcı olunlütfen😞