Aydeniz09 vala 23 bitecek bende kullanıyorum tezgah içinde,tuvalet banyo da çok maruz kalmamaya çalışıyorum zaten boğazın yansa gözünün önü kararsa bilirsin birşey var hatta bugün yine kullandım eşim geldi eve yüzüyle oynuyordum diyor sen yine çamaşır suyu kokuyorsun çok kullanıyorsun falan napayım yoksa pis gibi kokuyor gibi hissediyorum