Aysema defnemila Tesekkur ederim. Ama agrilarim gecmeyince hem suda eritilen hem hap seklinde olani kullanmak zorunda kaldim🍀
1mrv_kyaa Eylul9235 Evet bende çok zor içtim. Bir de bende kabızlık yaptı. Günde 2litre su içmeme rağmen. Neyse ki bitti de oroferon geçtim.
Canan_gun55_ Eylul9235 Bnde kullanıyodum 34 haftada çocuğun 2550 gram olduğunu öğrenince kullanmayı bıraktım unutuyodum içmeyi çok kullandım zaten ilk başlarda bulantı falan yapiodu sonradan alıştım bnde
leyla25 Eylul9235 şuan 5.ayım bitti salı günü kontrolümde doktor yeni kutu yazdı. Bende sormadım hiç ama galiba öyle gözüküyor.
gtitiz23 Allah Allah bnde decavit kullanıyorum hatta coraspin ile beraber içiyorum bnim boğazımda klmiyo neden size büyük geliyor 🙄
Eylul9235 gtitiz23 çünkü bende panik atak var ve hap yutma özürlüsüyüm beceremiyorum. Hayatımda asla sakız bile yutmadım yutamam 😅
gtitiz23 Eylul9235 çok geçmiş olsun canım :( su bardağı içine atıp biraz su koy hemen ic belki faydası olur