Merhaba anneler 👋🏻 16 haftalık erkek annesiyim 😍 hiç iştahım Yok, sürekli tokluk hissi yaşıyorum. Sizin de öyle mi 🤔 bu haftalarda normal mi acaba. Zorla yemek yediğim zaman da midem bulanıyor 😰 bebeğim gelişmez diye çok korkuyorum. İlerleyen haftalarda düzelir mi sizce