Buseeeee Merhaba ben 38+ 3 haftalığım, 2 gün önce akıntım oldu su sanıp acile gittim, alttan muayene edildim açıklık yoktu, Nst de sancım çıktı biraz ama doktor normal dedi, su gelmiş mi gelmemiş mi diye test yapıldı alttan, hemşire kanaman olur dedi merak etme bişey değil o dedi ama kanama halen geçmedi 😑 tekrar acile gitmeyi düşünüyorum