GunesliGunler_ Arkadaşlar adet günüme 2 gün var ancak ne göğüs ağrısı şişkinliği ne başka bişey yok... normal de her ay göğüslerim sızlar hassaslaşırdı, gebelikte tam aksini yaşayan oldu mu ? İlla her gebelik belirtisinde göğüsler hassaslaşır mı?
Hosgeldinbebek GunesliGunler_ benim adet belirtilerim vardı, farklı olarak gögüs kenarlarımda yırtılma idrarda koyulaşma ve ciddi bel ağrısı yaşadım. Gögüslerim hala ağrıyor berbat bişey😁😁 ama farklıdır tabi herkesin, inş Allah gönlüne göre verir 🥰
Asli1453 GunesliGunler_ benimde adet olacagımda hiç gögüslerim acımaz yada agrımazdı hamile kaldıgım ay uçları acıdı seninkide tam tersi olmuş olabilir
isilbeyaz GunesliGunler_ benm hamileliğimde 2.ayın ortalarında göğüslerde hassasiyet başladı en azından ben o zamanlarda hissedip rahatsız olmuştum.hamile olmadığım zaman öyle böyle şeyler hamilelik belirtileri derlerdi inanıp psikolojik olarak yaşardım o belirtileri sonra hep adet oldum 😅 Hamile kaldığmn 3. ayı hala göğüs hassasiyeti ve aşermeden başka belirti yok.Hassasiyetde geçti gerçi rahatım şu zamanlar şükür
Tuqceee33 Benim göğüslerim çok kötü ya şuan hele sızlıyor böyle heryeri🙄 anlayamadım ya psikolojik galiba🤣
GunesliGunler_ Tuqceee33 ne zaman adet günün ? Ben yarın erken gebelik yapacağım ☺️ Dua edelim inşallah
Tuqceee33 GunesliGunler_ 18 Mart canm eczanede çalışınca erken gebelik testi yaparsın sen ben sordum bir kere getirmişler burda satılmıyormuş ben normal test aldım bekleyeceğim bekleyebildiğim kadar😝 hayırlısı olsun inşallah gebesindir haber ver😍
GunesliGunler_ Tuqceee33 aslında her eczanede var erken gebelik testi, nerede ikame ediyorsun ki ? Rabbim hayırlısını nasip etsin canım inşallah ☺️💕
reson_ Adet belirtilerini birebir yasadim hatta hasta olucam diye doktora gittim artik tedaviye baslayalim diye o sirada öğrendik adetime 3 gun kala cok fazla dudak kurulugu oluyordu onun disinda degisiklik yoktu
Tuqceee33 GunesliGunler_ Diyarbakır’ın bi ilçesindeyiz canm pek bilinmiyor bence burda o test alan yok diye satış yapmıyorlarmış soran olmuyormuş🙄 normal test yapacağım mecburen başka çarem yok internetten sipariş versem gelene kadar ona gerek kalmaz zaten.
GunesliGunler_ Tuqceee33 erken gebelik yaptım ama bişey cıkmadı. neyse artık nisan a kaldı umudumuz ☺️
Tuqceee33 GunesliGunler_ kaç günün var umudunu kaybetme hemen hayırlısı olsun herşeyin🌸 bu ay olmadıysa diğer ay inşallah❤️
GunesliGunler_ Tuqceee33 yarın olmam gerekiyor gerçi adet günü geçmeden hiçbir şey kesin değil bakalım artık nasip