18 haftalığız. Şahsen zaten plansız bir gebelikti öncesinde folik asit kullanmadım. Öğrendikten sonra da folik asiti bulantılardan düzenli kullanamadım. Sadece D vitaminim eksik malesef. İğne olmama rağmen yükselmemiş. Kan ilacı ve vitamin verdi doktor. Onları da pek düzenli kullanamadım. Bu zamana kadar doktor kötü bişey söylemedi. İlaçlardan ziyade besinlerdrn almaya çalışıyorum bütün vitamin, proteini. Bundan sonra da sorun olmaz inşallah 😊