esilax kizmi erkekmi partisi hakkinda dusunceleriniz neler arkadaslarim israr ediyor cinsiyet zamani cinsiyetini bn ögrenmicem zarfa yazdircam flan sizce mantikli birseymi bu parfi
Sibella esilax çok mantıklı 🙂 ben yurtdışında yaşamıyor olsaydım yani burda kocam ve benden başka kimsemiz yok, kesin yapardım 🙂 çook eğlenceli bişi
FeyzaUSlu esilax bana biraz mantıksız ve gereksiz geliyo o yüzden yapmayı planlamıyorum ama bu benim düşüncem 🙈 sen yapmak istiyosan yap içinde kalmasın hiç bişey canımm 🌸🌸♥♥
Obsesifk esilax ben çok istiyordum yapmayı doktora söylemeyi unuttum cinsiyeti kapıda yazıp verin diye oda söyleyince kız diye kaldı 🙄
Aliirem esilax ay ben yapmıstım eltım ogrenmıstı pastayı o yaptırdı es dost cagırdık eşimde geldı pastayı kestık herkesle bırlıkte ogrendım cınsıyetımızı bence babyshowrdan daha anlamlı ve hos eşimle benım unutamıyacagım bı anı olmus oldu
esilax Sibella bizde yurt disindayiz bnmde cevrem cok olmadigi icin babyshower yapamiyorum oysaki cok istiyorum kiz kardeslerm cok var birde ykin bir arkadasm kizmi erkekmi partisini yapalim diyorlar babyshowerden daha mantikli gbi
Sibella esilax evet babyshowerdan daha eğlenceli olduğu kesin 🙂 böyle minnak bi pasta falan yaptırıp kesseniz çok tatlış olabilir
Seldaaa esilax bana biraz komik geliyo. Zaten ya kız olacak ya erkek sanki onlarca seçenek var gibi olaylar olaylar 😏😃 tabi benim canım parti aşeriyo diyenler için bilemem 😄
Ddag Ben yaptm cok eglenceli oldu arkadaslaeim benden daha heyecanliydi 😂 dr arkadasima soledi arkadasimda bi kutunun icine mavi ucan balonlari koydu. Herkes heyecanliydi cok zevkliydi. Iyi ki yapmisim. Cok eglendimm.
Gulsen55 Ben yaptim ama cinsiyeti doktor agzindan kacirmisti. Fakat ailem arkadaslarima soylemedim pasta kestikk 😂 mavi cikti💙