Arkadaşlar balık yemiyorum. 15. Haftamdayım. İki günde bir chia tohumu ve yoğurt karıştırıp yiyorum. İnternette çok faydalı diyen makaleler de var, kötü diyenler de var. Siz ne düşünüyorsunuz?
bir de pilavıma ve birkaç yemeğime bulyon mutlaka koyuyorum. Sizler ne düşünüyorsunuz merak ediyorum.