minis00 Kızlar nişanım geldi 3 gün oluyor 5 gün öncede 1 cm açılmam vardı sancılarım ve ağrılarım nst de çıkıyor ama henuz doğum eylemim gerçekleşmedi ne yapabilirim acaba strese girdim resmen.
Mukaddes_tan Açılma olması için hurma yenmesi öneriliyor bide bol bol squat yapılması lazım bol bol da yürüyün kendinizi strese sokmayın bebiş geliceği zamanı bilir merak etmeyin ☺️