Tahammm sütün yaramaz diyenler olmuş, emzirin. Biz bebeklerimizi sadece doysun diye emzirmiyoruz, bir bebek 15 dakika memede kalıyorsa 5 dakikası karın doyurmak için, kalanı sevgi için. Güvenli bağlanmada emzirmenin çok büyük rolü var, kendi bırakana kadar emzirin ❤️