Duyguluuu Anneler kızlar civilde kanz happy feel bebek arabasi 1500 den ındirime düşmüş kullanan varmı acaba nasıl yenidoğan içinde
[silindi] Duyguluuu bende ebebekte 900 tl ye canyonun var o fiyata pusetteki oto koltuğuyla bebek arabasıyla cok uygun canım ben ondan almayı düşünüyorum yorumlar da da herkes memnun
Duyguluuu [silindi] bende onu düşünüyordum alicam onu da bunu da gördüm dedim sorum bi ☺️ bazıları memnun ondan evet güzel araba benimde aklımda o var