Son adetime göre 12 hafta hamileyim ama geç döllenme olunca 9 hafta 6 günlük bebegim ve bugun kanamam oldu kahverengi renginde hemen devletteki doktoruma gittim bebegime baktı cihaz biraz eski bebegi zor görüyorum dedi ve alttan bakalım dedi kalp atısı yok bebeginin dedi 8 hafta 3 günlük dedi ama ben özele gidiyorum 4 martta gittigimde 8 hafta 2 günlükdü bebegim doktorum sehir dısına cıkmıs özele gidemedim. Devletteki doktorumda bebegini Baska doktorlarada göstericem birlikte kürtaj kararı alırız hemen bebegini alma taraftarı degilim dedi saatlerdir aglıyorum kızlar duanıza ihtiyacım var 🙏🏻 yaşayan varmı ben gibi bu durumu tavsiyeniz varmı