Duamucizem Kızlar şimdi bebeklerimizi saat başı mi hissetmemiz gerekiyor hareket sayın falan diyorlar ya benm bebeğim aşırı hareketli bi bebek değil keyfine göre takılıyor hele 29 hafta sakin bi haftaydı çok aşırı hareketi yoktu yarın 30 olacam neye göre takip etmem gerek
Eylul_ Duamucizem Ayniyz canm bende beklym kenarda. Benmkinde aşırı hareketli degl bazen durmadan harekt ediyo bazen de 2 3 saat arayla beli olmyo yani
_asli1616_ Duamucizem benimkide 31+4 dün bugün çok sakin ama heran hareket halinde olmaları zaten imkansız fakat ekstra sakin ve çok zayıf hareketleri
Keremeral Duamucizem her 1 saatte 10 kez hareket etmesinin normal olduğu söyleniyor o şekilde takip edebilirsiniz
masalsii Duamucizem 29+1 im dediğin gibi kafasına göre takılıyor çok hiç öyle kıpır kıpır değil gün içerisinde hareketini hissetmek yeterli diye biliyorum sürekli uyanık değiller sonuçta bide git gide yerleri daralıcak hareketleri daha az olacak benim bildiğim ama 🤷🏼♀️
Duamucizem _asli1616_ benmde 29 haftam çok sakin gecti çarşamba gittim kontrole hareket etmiyor diye ama beni yalancı çıkarır gbi daha nst ye bağlanır bağlanmaz coştu sonra udrasyonda hareketliydi doktorum bu hareketlerimi hissetmiyorsun dedi ama hissetmedim gerçekten doktordan geldiğim gün yine gün içinde hareket hsisettim sonra sakinledi yine yani öle sert tekmeler gitti sanki çok sakin hareketler var oda saat başı değil yani
edatmr Keremeral şu aralar {31. Hafta} hiç de bir saatte o kadar hissetmiyorum. Ara ara ama tamamen düzensiz bazen kıpır kıpır bazen süt liman🤔
Duamucizem masalsii vallh cnm bnm 28 haftam çok hareketli geçti 29 cok sakin hatta dedim sana doktora gittim normaldi herşey diye ama iki gündür yine sakin o sert tekmeler yok yarın tam 30 olacam hani yazıyorlar ya birada beni unutmuyor her an hareketli falan benm ol3 değil inan saat başı falan yok öle hareket
masalsii Duamucizem bende hareketli olanlara şaşırıyorum belki bizim bebeler sakin olcaktor 😂 mesela gece benle beraber uyuyor hiç oynamıyor sabah 10 gibi kahvaltı yapıyorum ya 9bucuk gibi tekmelemeye başlıyor oda uyanıyor sanki benim düzennime alışmış gibi😂 bide suan sırtı dönük elleri içeriye bakıyo yani daha cok gerilme zıplama hissediyorum bide ellerinin oldugu yerde arada bi ittiriyor
Duamucizem masalsii benmkide arada göbeğimi sarsıyor elini kolunu bi yerlere dayayip surtuyor tekmel3r gitti sanki
Arzuarzu Bende 30 haftalık oldum bugün , öyle sert can yakıcı hareketleri yok sadece kafasıyla ittirince ağrı oluyor sağ tarafımda yan durduğu için öyle amanın amanın hareketlide değil normal yani keyfine göre takılıyo😀
Duamucizem RahimeAlya zaten benm ki saat başı hareketli değil uc saate bi anca hareketleniyor bazen 10 hareekt oluyordur gün boyu ama cılız ve sakin