Edizim06 sen bişey içmediysen nasıl şeker yüklemesi yaptırmamışsın ki ilk başta kan verirsin sonra meyve suyu gibi şeyi içiyorsun sonra sonra 1. Saat 2.saat tekrar kan veriyorsun bende her ay düzenli kan veriyordum hep normaldi son şeker yükselemez zamanında doktorum bana da açlık tokluk ver dedi bide hemoglobin a1c verdik hepsi normal çıkınca doktorum şeker yükleme yapmamıza gerek YÖK dedi senin doktorunda belki öyle yapacaktır