Valla canım ben 5. Ayda başladım alışverişe aylara böldüm alacaklarımı sonra aldım, bu arada indirime denk geldiklerim oldu, genelde de araştırarak aldım hangi gögüs pompası hangi ateş ölçer daha iyi falan gibi,bu benim hem zaman açısından kazanmam vesile oldu çünkü çalışan biriyim hem de alacaklarım konusunda beni yönlendirdi daha fazla ya da daha az alış veriş yapmamış oldum,genel olarak nelere ihtiyacı var yenidoğanın bir liste yapıp bu yönde tüm eksiklerimi çok şükür tamamladım.En güzel dogumla kucaklarımıza alalım inşallah,🙏listem uzun, reflü yatagı, ateş ölçer, gögüs pompası,hastane den sonra göbek bagı 2 hafta içinde düşecegi için normal bebek atleti degil onun yerine dört beş tane içzıbın(bagcıksız oluyor genelde) bunları mutlaka al derim👍ve kendin için de mutlaka alışveriş yap dogum sonrasında senin rahat edecegin kıyafetler anlamında 🙏