dilek1994 Kaç haftalıksınız bilmiyorum. Ama benim doktoruna o kadar çoook yerli yersiz gün aşırı gelen hasta vardı ki doktor biraz tersledi şu sıralar en azından bir riskiniz ve aciliyetiniz yoksa aylık kontrollerinizi bekleyin dedi. Ama ben 30. Haftayı geçtiğim için senin kaçışın yok sen 2 haftada bir geleceksin dedi çünkü 24. Haftadan beri erken doğum sancım var bebiş hala dönmedi makat gelişli şuan. Ama siz kaç haftalıksınız bilmiyorum aylık kontrolünüzse gidin zaten 1 ay daha gitmeyeceksiniz diğer kontrole kadar.