Gizem3410 dilek1994 mecburen gideceğiz benimde tahlıllerim var yaptırmam gerek artık dogumum yaklasıyor mecburen haftaiçi sağlık ocağına gitmem gerekiyor biz tedbirimizi alalim tahdir Allahtan Rabbim bizi de bebeklerimizide korusun inşallah🙏
Buse62 dilek1994 bende mecburen gidicem son haftalarım. Doktorum bide bundan sonra her hafta gel dedi nst için
Mekamu E gitmesek daha kötü bence. Ya aksi bir durum varsa.. Benim de yarın kontrolüm var. Mecbur gideceğim.
Mekamu Ilknur_degrrli1 uzmanlar maske takılmamasını öneriyor, ben insanlarla yakın geçtiğimde şalla kapatıyorum kendimi 😀