mlsmrtgll ilk üç ay baya bi dökülme oldu benim saçlarımdan sonra doktorum decavit adında bi vitmin ilacı tavsiye etti bende o donemler saf zeytin yagı ve hc marka besleyici yag sürüyordum hamileligimin son üç ayına girdim ve şu an biç dokulme yok ama bu dönemler tüm hamilelerde saclarda gürleşme ve dökülmede azalma oluyormuş dogumdan sonra ilk 6 ay dökülme olabiliyormuş önlem amaclı bakım yaglarına devam ediyorum bende