Kızlar benim beklediğim adet tarihim 8 marttı. 8 marttan 5 gün önce 3 gün lekelenme yaşamıştım 9 martta yaptığım kan testi negatifti. Beklediğim tarihten 3 gün sonra yine günlük ped yeterli olacak şekilde 3 gün süren kahverengi akıntım oldu sonra beyaza döndü yine normalde adetlerim ilk günden yoğun olur ve 8-9 gün adet görürüm. Az olması kafamı karıştırdı. Geç döllenme olmuş olabilir mi? Bu yaşadığım yerleşme kanaması olabilir mi acaba bu ay böyle mi adet gördüm 🙎