Kızlar herkese iyi pazarlar, 22.haftamda randevu aldım detaylı ultrason için. Eşim de ben de oğlumuzun yüzünü görürüz merakıyla istekliyiz fakat ortalama 30 dk boyunca ultrasona maruz kalmasına da gönlümüz elvermiyor bir yandan. 2’li testi de yaptırmamıştım. Sağlığıyla ilgili de doktorum herhangi bir şey görmedi şu zamana kadar. Duyduğuma göre yüzünü göstermeyebilebiliyormuş. Yaptıran anneler memnun kaldınız mı? Yaptırdığınıza değdi mi? Yüzünü görebildiniz mi yada bebeğinizin? Fikirlerinize ihtiyacım var🙈