esranne kızlar selamlar. hamilelikte genital temizliğinizi neyle yapıyorsunuz ? kullandığınız tüy dökücüler var mı markaları neler ? 34.haftayla gidiyorum ağda beni korkutuyor acıycak diye 🙈 fikir alayım. 😊
Esrayy esranne tüy dökücü kimyasal icerdiği için tavsiye edilmiyor agda en iyi yöntem o da doğumu tetikliyormuş jilet de cabuk geliyo ama en iyisi o gibi görünüyor
Haticerkan esranne acıyor ama geçiyor hemen ağda yaptır en güzeli geç cikiyo tüy dokuculerde kimyasal var hep
esraceylan esranne bende çok korkmama rağmen ağdaya gittim ve ilk gidişimde bile korktuğum gibi olmadı kuaförün eli hafifti 5 dkda bitti. Sonrasında da hep gittim doğumda çok rahat oldu. Kesinlikle ağda tavsiye ediyorum 1 ay rahatsın jiletle 3 günde çıkıyor ve aşırı kaşınıyor.
Ebru-isil Tüy dökücü krem gebelikte zararlı diye biliyorum. Zararlı kimyasallardan dolayı bebeğe geçebiliyormuş.Jilet kullanılabilir ama ağdaya giden de oluyor.
Bsraakdmr esranne valla ben ağdaya gidiyorum inanılmaz da rahat en iyisi ağda bence jilet desen hemen iki güne çıkıyor yeniden tüy dökücüde aynı sabunla bile yıkamayın ph dengesini bozuyor vajinanın diyorlar kremler kim bilir ne kadar zarar verir bence ağda korkulacak bir şey değil yahuu kuaföre gittikten 10 dk sonra çıkıyorsun miss gibi🤓🎈
Gzdnr esranne çarşamba doğum var hep jilet kullandım hamilelikte ama artık doğru düzgün temizlenmedigi için gittim ve şuan ıyki gitmişim diyorum çok korkarak gittim ağladım da çok fazla yeter artık diye bunu mn bide sonrası var keşke bir ay bile olsa erken baslasaymisim gidersen ikinci ağdan doğumda olur neredeyse daha rahat olursun gitmelisin kesinlikle
Deniz__ esranne 37 haftalık hamileyim öncesindede ağda yapıyordum hamileliktede ağda yapıyorum rahatlık ve temizlik gerçekten
Aynelazis esranne ben 39+3 geçen gün ağda yaptırdım.. Acıyı evet ama fazla değil dayanirsin. Bi süre sonra göbekten göremiyorsun aşağısıni o yüzden en rahatı ağda. Zaten 10dk suriyo dayanmak zorundayız, bu acıya Da yanmasak doğumu nasıl yapcaz 🙄😁
esranne bende tüy dökücüden uzak durmak istiyorum görünmüyor göbekten temizlik rahat olmuyor malesef ağdada acımayla doğumu tetikler diye korkuyorum açıkçası ama gidicem ağdaya sanırım bende hanımlar 😂😂
PrensTaha esranne bende korkuyorum jilet vurmak istemiyorum ağdayı erteleyip duruyorum ama bi kaç güne bende gideceğim çünkü doktora gidince çok rahat oluyor bi anda bakabilirler aşağıdan