Kızlar bugün tam 40haftalık oldum ama ne kasık ağrısı ne nişan hiçbir belirti yok sadece kemiklerim ağrıyo çok ağırlaştm normal doğum olsun istiyorum ilk hamileliğim ne yapabilirm? 2 gün önce doktorum baktı rahim ağzı kapalı şuan için doğum gözükmüyor bebek 3kilo iri bir bebek değil 41.haftaya kadar bekleyelim kendi gelsin dedi. Suni sancıdanda sezeryandanda korkuyrm beklemek psikolojimi bozuyor :((