Ilaha98 20 haftalik oldum.hala hiss edemedim bebegin haraketlerin kiloluyum belkide o yuzden ama gurultu gibi karnimda sesler cikiyor acaba bebekmi?
Tgbanne Ilaha98 canım 22-24 haftalıklarda hissedersin merak etme , genelde ikinci cocugu olanlar 18 -20 haftalıkken hisseder , yani senin ki normal , sakin ol , ferahla annesi 🙏🏻😍
Nese_krc Ilaha98 ben ilk 17 de hissettim şu an 19 haftalık gebeyim ve dışardan görebiliyorum hareketini. İlk gebeliğim bende şaşırdım 🙈
Meralvedat Evet canm hem kilodan olabilir hemde ilk gebelikten dolayı geç hissedebilirsin doktor bana demişti zaten zayıf hamile kalanlar daha erken hisseder diye
defnemila Ilaha98 Kilodan da olabilir derinizde kalın olabilir. Zaten ilk gebeliklerde 20-22. haftaya kadar hissedilir diyor doktorlar 🌸
Buss28 Hissedememen normal canım açıkcası ben 25 e kadar tam kesin hissedemedim sonra az az yavaş yavaş hissettim son ayda daha çok hissediyor insan daha sert hareket ettiği için hiç üzülme hiç panik yapma