Aslhn123 biz Bi arkadaşımla numuneye gittik numunede yer olmadığı için bizi tıpa gönderdi orda 270 TL aldılar bize ve doğru düzgün ilgilenmediler ultrasyon vermediler bizde tekrar meydanda özel sayın radyolojiye gittik ve 45 dk boyunca bizimle ilgilendi renkli ultrason verdi videosunu verdi. O yüzden gerçekten araştırıp gidin derim