Byzb1 Kızlar Ankara’da olup Medicalpark’a giden var mı ? Ben kontrollerime oraya gidiyorum Ahmet hocaya çok da memnunum fakat doğum için nasıl emin olamadım burada doğum yapmış , yapacak ya da etrafında yapan var mı ? ☺️
Siibeell Byzb1 bende oraya gidiyorum ama pınar hocaya gidiyorum ben pınar hocada dogum yapan yakınlarım var memnunlar ama ahmet hocayı bilmiyorum :)
cocukgelisimcianne_ Byzb1 bende oraya gidiyorum Aylin hanıma benim bütün tanıdıklarım onda Doğum yaptılar düşünün birinin ilk kızı 17 yaşına gelmiş bütün çevrem onda Doğum yapıyor hastanenin Doğum süreci nasıl işliyor fikrim yok ama doktor İçin gidiyorum oraya
Byzb1 Siibeell yaa ben de Ankara’ya yeni taşındım Ahmet hocayı tavsiye ettiler gittim memnun da kaldım ama Pınar hocayı duymadım ☺️ Doğum için kararsız kaldım sadece koru ya da live düşünüyorum ama bir yandan da eğer hastane şartları iyiyse hiç değişmem diyorum çok kararsızım
Siibeell Byzb1 ben hastanede bi defa ameliyatoldum defalarca muayne oldum gayet memnun kaldım herşeyinden ama dogumu bilemem tabi :)
Siibeell MehtapAhmet benim tamamlayıcı sigortam var ben 15 tl ücret veriyorum normal muayneyi sormuştum 270 denişlerdi ama genel dogum paketleri hakkında bi bilgim yok