Selenayokcu Merhaba 4 bcuk aylık hamileyim ve göbek kısmında ve gögüs kısmında aşırı kaşıntı oluyor özellikle gögüs kısmında aynı zamanda kızarıklık ve yanma da var yaşayan varmı çatlak için krem ve bebek yağıda sürüyorum 😞
Zehra1905 Bende 4 aylık hamileyim benimde göbeğimde çok kaşınma var henüz bi krem de almadım siz ne kullanıyorsunuz