Sahil Yanlış anlamayın ama ben 5. Haftada bile işte çikolata ya da limon aşeriyorum yiyorum diyenleri pek anlamıyorum. Bir çok gebede kese bile oluşmuyor o haftalarda kese oluşsa bebeğin kalp atışlarını 8-9. Haftaya kadar duymayanlar oluyor. O yüzden biraz psikolojik bilinç altı olabileceğini de düşünüyorum. Niyetim asla sizi yargılamak değil konuyu görmüşken yazmak istedim 😇 Ben de aşırı aşırı olmadada çok çikolata tükettim 16. Haftadan itibaren hatta hala bile kahvaltıda çikolata yemezsem eksik sayıyorum muhakkak ağzıma gün içinde tatlı bir şeyler atmak istiyorum ama bir o kadar da limon olsun turşu olsun ekşi şeyleri çok sevdiğimden yemeye devam ediyorum 🙊🙊