kızlar 12 martta mis kokulumu kucağıma aldım yazmak yeni nasip oldu öncelikle rabbim herkesin evladına sağ salim kavuşmasını diliyorum çok güzel hamilelik geçirdim sıkıntı yoktu çok şükür 34 haftamda bebeğimin boynunda kordon olduğunu ve haftasından dolayı riskte olduğu için sıkıntılı süreç yaşadım doktorum sağolsun moral ve takiple 38 haftayı tamamlamak istedi kuveze girmemesi için çarşamba günü son kontrolde yarın alıyoruz bebeği bukadar risk yeter dedi ben şok tabi perşembe günü hastahaneye gittim yatısim yapıldı bendeki korku heyecan çok farklı bir duygu o sağ salim dogsunda diyorum ama yinede korkuyo insan ben genel anestezi istedim panik atagim var dedim doktorum bendede onun ilacı var dedi espri yaptı sakinlesmem icin belden uyusturdu korkacak hiçbirşey yokmus 10 dk içinde kuzumun sesi geldi herşeyi unuttum o an sonrası sıkıntılı biraz ama geciyo korkacak hiçbirşey yokmus gerçekten herkese sağlıklı doğum diliyorum sormak istediğiniz varsa cevaplarım