Semistra Adetim beş gün geçiyor Perşembe günü kan verdim negatifti. Bende ovülasyon testine devam ettim öyle koyulaşınca hamile olduğunu öğrendim. Benim bugün koyulaşmış acaba hamile miyim ya insallah🤗 https://imgyukle.com/i/JnPbvq
Bus_ak18 Semistra ben ovulasyon testyle adete 3 gün kala öğrendim baya koyuydu. Adet günüde normal test yaptım çift çizgiydi. İnşallah sende de vardır kuzum
Deletedmom337 Semistra ikiside cok koyu olmasi lazim sanki silik duruyor burda ama tabi en dogru sonuc kan testi ama sonuc ne cikarsa ciksin umudunu kaybetme uzulme insallah hamilesindir
Semistra Bus_ak18 insallah testler kan negatif çıktı şimdi ovülasyon koyulasonca umutlandım insallah 🤗
Semistra Bus_ak18 hazırlanıyorum gidecegim pıhtılaşmam var gebelik varsa iğneye başlamam lazım öğrenince haber ederim
Semistra Deletedmom337 bu ay geç yumurtlama oldu ondan insallah önceden negatif çıkmıştır diye umut ediyorum yoksa da Allah büyük tabiki
ffcihan Kızlar beyaz akıntı sizce normalmi acaba hamilelik belirtisi olabilir mi adetime 8 gün kaldı göğüslerim dünden beri hassas ara ara karnımın aşağılarda sancı gibi bir şey vuruyor bel ağrımda başladı
Sunay10_ Semistra bende ovulasyon yaptım öyle anladım üstüne ucuz test aldım silik çıktı ve hamile olduğumu kesinleşti umarım seninde aynı olur 🙏 sen bi test alıp bak canım nöbetçi eczaneden