Sare_03 Kızlar 38+3 günümdeyim Sabahtan baslayan bel ve karın agrısı var cok şiddetli Belim kırılcak gibi ama suyum ve nişan belırtısi yok dogum sancısımı???
Gunay_18 Sare_03 her insanda Nişan ve suyu gelicek diye bişey yok sancıların duzenliyse ve dayanamiyirsan başlamış demektir Rabbim bir nefeste kurtarsin inşallah sağlıkla alın kucaginiza bebeğinizi inşallah bizim içinde dua edin🥰
Sare_03 Gunay_18 panik yapmıyım diyorum nst sancı cıkıyor ama acılma olmadıgı için geri gönderiyor doktor
Usluglhn Sare_03 o zaman dogum baslamis canim surelerini takip et 3 4 dkkaya bir dusunce tabi hastane yakinsa git. Ama hastane uzaksa hemen git
Sare_03 Tugbaiklima evet canım gittim 1 cm acılma var bu sancılarla sabah dogum olur dedi cok sancım var