Kar_tanesi mom101 ayni gidiyoruz ama siz 2 gun ondesiniz adet dongusuyle alakali ben suan 6+6yim☺️.. kalp atisini doktorum erkenden dinletme taraftari degil bebek icin zararliymis ama ultrasonda kalp atisini gorduk onemli olanda o zaten..
mom101 Kar_tanesi ben şuan 7+1im canım ama 6+3 iken gittiğimde ultrasonda 5 haftalık çıktı bakalım nolucak
Zeynepekr Eylul0707 gebe kalmadan kullanmaya başladım kendim araştırarak.Önce Folidoce kullandım b12 de vardı içinde sonra Folic iod kullanmaya başladım . Doktorum da devam edebilirsin dedi.