Ocagin 3 unde adet oldum daha sonra 20sinde tekrar kanamam basladi siddetli sekilde acilr gittik birsey cikmadi ve halen o son kanamam oldu dahada hasta olmadim 2 ay olcak ama kanda cikmiyor ultrasonda kese olusmus dediler ama bebek var demiyorlsr sizce hamileyim tansyonum dusuyor durmadan halsizim midem bulaniyor istahim kesilmis