Thsjdn valla ben bugunde yaptim test ayni hayalet gibi hatta artık hamile olmadığımı düşünmeye basladım adetim bir gun gecikti kimyasal gebelikde ayni gebelik belirtileri yasiyosun kandada çıkıyor fakat değer yulselmeden dusmeye basliyo sifirlandigindada zaten düşük yapiyosun kanaman başlıyo bende oyle olmustu ins sende olmaz ins bendede bidaha olmaz moralim bozuldu bugun sabhki teste daha koyu olir derken hicbir gelisme olmadi neyse ALLAH büyük vardır bir nedeni