Merhaba bayanlar,
Benim bugün hamileligimin tam 40. Haftası. Biliyorsunuz çalışan annelere 8 hafta doğum öncesi 8 de sonrası için rapor veriliyor henüz doğum olmadığı için Doğum öncesi raporum zaten yazılmıştı. 8 hafta olduğu için bugün dolmuş oluyor. Çalışanlar ve daha önceden tecrübeli olanlar ne yapmam gerekiyor bilgi verebilir mi? Isleyis nasıldır?