nurcinsoylu Kızlar 34. Haftama girdim henüz çatlağım yok ama 10-11 kilo aldım. Doktorum normal doğum beklicez dedi, bu haftalardan sonra çatlayanınız var mı kaç kilo daha alırım tecrübeleriniz neler paylaşın lütfen ❤️
Sumeyye_g nurcinsoylu ben çatladım neler neler kullandım ama nafile karnımın heryeri değil ama bacaklarım karnımda alt ve yanlar çatladı son aya girdiğimde valla genetik mi desem neden oldu desem anlamadım 38 haftalığım 9 kilo aldım sadece
Nonisa nurcinsoylu ben 36 ya kadar çatlamadım. Sebebi bebeğimin kilosunun geriden gelmesiydi. 36 da öğrendim bunu. 2 hafta geriydi.o zamandan sonra bebek kilo alsın diye baya yedim ve 1 haftada bebeğim 300 gram aldı ve ben çatladım 🤣 çatlama bir insana ancak bu kadar mutluluk verebilirdi 😅
Momdilay nurcinsoylu ben 36 kadar pek çatlak yoktu ne okuduysa 36.haftada başladı göbeğimde çatlaklar oldu toplam 17 kilo aldım 37+3’üm şimdi
nurcinsoylu Sumeyye_g ne güzel az kilo almışsın maşallah ben daha çok alcam galiba en az bi 5 haftam daha var
nurcinsoylu Ceylan35 ahh yaa 😞 meleklerimizin canı sağolsun tabi ama yinede 🤭🤷🏻♀️ Palmers markasının katı bi yağı var canım cocoa butter diye geçiyo watsonslarda satılıyo tavsiye ederim
Sumeyye_g nurcinsoylu az ama yine de çatladık işte aman geçer inşallah artık çok takmıyorum aynen genelde son aylara doğru aldım bende zaten
nurcinsoylu Ceylan35 belki o kadarla kalırsın kuzum daha fazla çatlamazsın sen yinede sür bişeyler nemli tut
Ceylan35 nurcinsoylu saldım artık surmuyorum bişey kuzum ama dediğini yapayım şansımı deniyeyim belki daha fazla olmaz 😣
nurcinsoylu Momdilay azıcık kalmış Allah sağ salim kavuştursun sizi canım 🙏🏽 Demekki şimdiden ümitlenmemek lazım son haftalar çatlayabiliyosun
Momdilay nurcinsoylu aynen ben de ne güzel çatlaksız doğuma girerim diye düşünüp seviniyodum 😔Ama bebişlerimiz sağlıklı olsun da herşeyin bi çaresi vardır doğumdan sonra lazer fln bakcam artık,Allah hepimizin bebeğini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
nurcinsoylu zeyzey36 😔 tühh ya doğumdan sonra eczaneden fito krem alıp sür canım çok güzel hafifletiyo kuzenim yaptı