Cafede yok bebeğim bende çok kilo aldım 3,5 aylık hamileyim bende ilk gebeliğim bende takmıyorum kiloyu önemli olan bebişin iyi ve sağlıklı olması sadece öyle bi duyum almıştım bebeğe yararı yok sadece anneye kilo aldırır gibi doğru yada yapmış bilmiyorum tabi