Kızlarr merhaba umarım herkes bebeğiyle sağlıklı ve musmutlu bir hamilelik geçiriyordur 😍 Ben 14 haftalık oluyorum Allahın izniyle bu çarşamba cinsiyet icin gideyim diyorum doktora çok meraklanıyorum cunku🙈 Birde bazen ağrı atıyor soğuklardan mı karnımız biraz daha buyuyor ondan mı bilemiyorum size de oluyor mu🤷♀️