Minnaqui Canım bende spinal sezeryan ile dünyay getirdim bebeğimi 7 sene oldu.
Sezeryandan sonra yatağa gittim ve bacaklarımdaki uyuşukluk geçer geçmez ayağa kalktım ve yürümeye başladım.
Hemen tuvalete girdim çok önemli bu iki şey. Sonra ağrı kesici verin dedim çünkü biri bana demişti ki ağrı kesiciyi ağrı başlamadan iste yoksa boşu boşuna ağrı çekersin demişti o yüzden gram ağrım olmadı😊
Sonra hemen emzirmeye başladım biraz azdı önceleri çünkü 37+4 de olmuştu. Ve hiç mama falan vermedim ben sadece çay kaşığı ile hastanede sarılık olmasın diye az az verdim eve gider gitmez hep emzirdim ve Allaha şükür gram mama vermeden yaşıtlarından daha topaç oldu kızım çünkü zayıf doğmuştu🙏
Ve korseyide 1. Haftanın sonunda hemen taktım tabi ben yaz hamilesi olduğum için fenalık geçirdim 😅 Ama bir aya yakın taktım sonra gene çıtır halime geri döndümm.
Çok kolay bir doğum ve rahat hiç korkma 😊
İyiki öyle olmui diyeceksin. Ben birazda alt takımlarıma zarar gelmesin diye istemedim yalan yok 😂😂😂