Devlet söylüyor ben en başından beri hem özele hem devlete gittim. Sadece kız çoçuklarını net olarak söylemiyorlar 18-20. Haftaya kadar. Çünkü çook fazla kız çoçuk diye aldırma muhabbeti varmış ilk duyduğumda inanmadım abartı geldi ama 20. Haftada detaylı ultrason için gittiğimde benden önceki bayan bir kağıtlar imzalıyordu ve eşini çağırmışlardı bende aa erkeklerde girebiliyor herhalde içeri diye düşündüm çünkü bilirsiniz devlette yasak erkek girmesi meğer kız bebek olduğunu net olarak söylemiş doktor detaylıda ve aldırmak istediler 21. Haftalıktı kadın artık o haftadan sonrası cinayet resmen🙄 daha sonra acilden bir kaç gittiğimde doğumhaneye alındım ve önümde ki iyi bayan biri 18 haftalık biri 20 kız bebek diye aldırmak için gelmişlerdi. Neden şimdiye kadar beklediniz dedim aldıracaktınız madem cinsiyeti yeni öğrendik eşim istemiyor dedi biri ben istemiyorum 2 kızım var zaten dedi valla insanlar tuaf. Gözümle görünce inandım. Sonra benim doktorumda bana hep kız gibi duruyor demişti bu yüzden mi diye sordum evet dedi açık açık aldırma muhabbetinden dolayı söylemiyoruz dedi.