Merhaba arkadaşlar 6 haftalık gebeyim bugün kesemin yamuk olduğu düşük tehlikemin olduğu söylendi kesenin içinde çocuk gözüküyor ama kalp atışını henüz duyamadık progestan adında ilaç verdiler folik asitle beraber onu kullanıyorum böyle sorun yaşayan arkadaşlar bilgilendirme yapabilir mi çünkü kafamız çok karıştı 😭