Kizlar 2gun once asiri derecede sancim oldu hastaneye gittim doğum baslamis ama daha cok erken 33 haftalik olduk bugun taburcu oldum kasilmalarimi durdular gelelim soruma alttan cok kontrol ettiler acilmami eve geldigimde kanamam biraz artti normalmi bu durumu yasayan varmi alttan muayne olduktan sonra kanamasi olan