Denizz2112 Canım 6. Hafta da başladı 10. Hafta da bitti şu an 19. Haftadayım 8 9 haftadır çok rahatım her seyi yiyip içiyorum hiç hamile gibi değilim hiç bi rahatsızlık yaşamadım. Ama bulantim olduğu zamanlarda kurtaricim ayva,yeşil elma olmuştu. Bir de yarim çay bardağı soğuk kola içerdim o da çok iyi gelirdi doktor bir şey olmaz demişti allah'tan çok uzun sürmedi dene istersen. Özellikle kolayı çünkü doktor iç demişti bana.