Nefesimmom Varmı bizlerle aynı nasıl gidiyor en son nezaman gittiniz dr a şimdi nezaman gidiceksiniz biz de keyifler yerinde sırt üstü yattıımı rahatsız oluyor hissediyorum bulantılarım agrılarım yok ayrıntılı yaptırıp gıdıcez 2haftaya
Gulcan_89 Nefesimmom bende 19+0 😊 hafta içi tetenoz aşımız var. Sonraki haftada detaylı ultrason. Ben baş ağrısından çok çektim hala çekiyorym 😞
Zehra- Nefesimmom bizde muz olduk 23 martta tetanoza çağırdılar 21. Haftadan sonrada detaylı ultrason dendi benimde hiç agrım bulantim yok çok şükür cinsiyetiniz ney sizin bizim kız 🥰
Snurugur Nefesimmom sırt üstü yatınca psikolojik olarak sanırım kasılıyor karnım 😁 bizde tam 19+0 en son geçen hafta gittim herşey iyi çok şükür ama kızamıkçık var bizde perinatolojiye gitmemiz lazımmış
sule-0606 Nefesimmom bende sırtı ustu ytınca midem agzıma gelıyo resmen rahatsz oluyorum 18+5 iz bizde hareketlerını hssedıyorum 14. Haftadan berı 2. Gebelıgım
Tortilla Bende 19 ıcındeym bır sıkıntım yok sukur gecen haftadan beri hıssedıyorm vurmalarını pıt pıtt 😊 basım cok agrıyır sadece
Gulcan_89 Tortilla ya o baş ağrısı bende de var. Migren var bende. Çok çekiyorum. Doktorun bişey diyor mu ?
Tortilla Gulcan_89 kan akısı arttıgı ıcın normalmıs bas agrıısı benımkı migren degıl ama ıkı gün gecmedıgı oluyor :( gece yatarken oluyor yada yorulunca. Ikı yastıkla bayaga yuksekte yatmaya calısıyorm faydası oluyor
Gulcan_89 Tortilla bende yüksekte yatıyorum genelde. Tek yastıkta yatamıyorum artık. Başım daha çok ağrıyor. Belli bir haftadan sonra geçer diyor mu?
Nefesimmom kızlar beni tetenoza çagırmadılar acaba 2.gebeliğim ondanmı kızım 1.5 yasında onda yaptırmış dm
Rananur Nefesimmom evet araları olmadığı için çağırmamış olabilirler. Yinede sorun aile hekiminize yada hemşireye. Ben de ilk çocuğumda 5 taneye tamamladım 10 yıl olmayacaktım 7 yaşında oğlum ne olur ne olmaz diye bi tane yaptırdım
Merveb46 Nefesimmom tetanoz aşısını herkes yaptırıyor mu benim doktorum birşey demedi en son geçen hafta gittim bugün 19+1 im 2-3 hafta sonra detaylıya girmeyi düşünüyorum
Merveb46 Merveb46 üstelik baş ağrısı bende çekiyorum mide bulantılarım geçti iştahım arttı gibi minik kıpırtılarını hissediyorum yaklaşık 1 haftadır
Rananur Nefesimmom 19+4 bizim de 😍 perşembe günü gittim ayrıntılıya bi problem yok çok şükür cinsiyetini de öğrenebildik sonunda 😆 bir oğlum var Allah ikinciyi de nasip etti oğlak geliyor. 2 hafta önden gidiyor görünüyor hep bi onu anlamıyorum