Deletedmom386 Neler yaşıyorsunuz? bebişini hisseden var mı mesela 😍 ben çok az hissettim seyirme gibi
brnr09 Deletedmom386 bana da hafif seyirme gibi oluyor ama bebek hareketi mi bilemiyorum🙈 benim midem hala geçmedi çok kötü haldeyim. 10 kg verdim başından beri sürekli Prilam Dr içtiğim halde
Deletedmom386 brnr09 ayy Allah yardımcınız olsun doğuma kadar bulantı çeken var inş kısa zamanda geçer👀 Bence bebişlerin hareketi😁 belli ediyolar artık😍
izelyzc Beeen 🙆🏻🙆🏻 dün kontrole gittim ve gerçekten bndede felaket derecede miğde bulantısı miğde yanması geçmek bilmiyen baş agrısı var inşlh biter artık... sizde azda olsa dışarıdan belli oluyomu kızlar bebişler🎈