Birhemsire_anne 1ay sonra dedi dr,bende detaylıyı araştırıyordum,radyolojide mi perinotologda mı diye,kendi doktorum radyolojide olur farketmez dedi,zaten perinotolojiye sıra alamıyorum galiba riskli gebeliklere bakıyor,sanırım radyolojide yaptırıcam zaten bi sıkıntı görürse yönlendirir beni