Ilawka Betulbekil ayseakcura Deletedmom0990 Allah hepimizin yardimcisi olsun insAllah sag saglim bebeyimizj kucagimiza aliriz insAllah plasentada yukari cikar kendimizde sag saglim gideriz evimize Aminnn
Ilawka tugce67-67 ben ilk kez 4 haftada gittim. 2 haftadan bir de gidiyorum doktor riskli hamilelik dedi.iliski eve yasak ve yatiyorum hep. Zaten cok halsizim ayakta durmaya halim yok
tugce67-67 Ilawka olsun canım korkma bende kanamayla gidip öğrenmiştim.yani evimi bile iki haftada bir süpürdüm temizlik falan umursama biraz kendini güzelce toparla .zaten yukarıya çıkmazsada sorun yok sadece erken doğum ve normal doğum olmuyor.benim kendi doktorum en başından beri kafana çok takma son haftada bile tamamen çıkabilir dedi.o izin verinceye kadar hep temkinli yaşadım.inşallah en kısa sürede toparlarsın geçmiş olsun❤️
NurAlya Deletedmom0990 merhaba bende 27+1 deyim gecen sefer gittigimde kapamıstı kanalı ama bir hafta önceki kontrolümde cıkmıs yukarıya hemen sezeryan diye düsünme inşallah cıkar
Ilawka tugce67-67 sezeryAn benim icin sorun deyil. Sorun doktorumun korkutmasi rahime yapisir mesaneye zarar verir rahimi aliriz plasentayla birlikde diyo. Dua et yukari ciksin diyo. Bende tam sezeryan kesiyinin ustunde durmua vaziyetde 12 haftadir boyle.insAllah cikar ve bir oh derim Allah hepimizin yardimcisi olsun insAllah
tugce67-67 Ilawka aman kuzum sen hiç takma onu ,valla benimkide tam aşağıdaydı doktorum bir kere bile kötü bir şey demedi.şimdiden panik yapma hiç moralini yüksek tut .çok insan var aşağıda olup çıkan sen dikkat et dinlen elimden geleni yap için rahat olsun❤️
Meralvedat Ilawka banada söyledi geçen ay bıgün kontrolde plesants yukarı çıkmış dedi doktor banada dikkat et ağır kaldırma ilişki yasak demişti doktor
Ilawka Meralvedat bende 4 haftadan beri asagida oldugunu soyledi. Hic yukari cikar demedi . Sadece dua et yapismasin rahime dedi. Seni her sey bekliyo dedi. Ve cok korkuyorum nedense
Meralvedat Ilawka vala ben her işimi de yaptım sadece ağır kaldırmadım birde ilişkiye girmedim kesinlikle bana ondan 1 hafta önceki doktorda hiç demedi mesela plessanta aşağıda felan diye