Ilawka Evet sezeryan için kestikleri yerde olması daha da tehlikeliymiş doktorum öyle olsa kesinlikle üniversite hastanesinde ve önceden hazırlıkı bi ekiple doğumu yaptırmak gerekir riskleri büyük geç yapılan bi müdahalede kan kaybından masada bile kalabilir demişti😔Ama çok şükür doğum yolunda bizimki bunları duyunca bu halime bile şükrediyorum 🤲🏻