Merhaba güzel anneler ben ergenlik zamanlarında ne akıl ile yaptım bilmiyorum ama göğüslerini birkaç defa jiletle almis biriyim😐 Haliyle göğüs tüyleri oluştu ama öyle rahatsız eden yadan sert tüyler değil. Bunca zaman hep alsam mı almasam mi kararsızdım zararı olur diye ama artık daha da arttı sanırım hamileligin getirdiği hormonlardan dolayı. Şuan da rahatsız ediyor beni ve doğumdan önce almak istiyorum. Zararı nedir bilen yada kendisi de yapan varmi