Günaydın canlarım. Kızım bugün 36+4 günlük oldu çok şükür 🤗 Tahmini doğumu 8 Nisan görünüyor bakalım hayırlısı. Ödemim iyice arttı ellerim bacaklarım şişti iyice. Aslında tuz da tüketen biri değilim aşırı. Suda içiyorum. Siz ne durumdasınız nasıl gidiyor hamileliğiniz? Bi de ellerimde ara ara uyuşmalar oluyor. Önerisi olan var mı?